Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av sandra - 19 oktober 2010 23:03

har suttit och diskuterat killar och tjejer och kärlek med en killkompis till mig som fått mig på bra humör. Ibland är nästan det bättre än att prata problem med sina tjejkompisar - bara en kille kan förstå hur andra killar tänker.. men i det här fallet kunde inte ens han förstå, haha.


jag har lärt mig skillnaden nu också mellan söt och snygg.

"hon är söt för att jag känner henne"

"men om du inte känt henne då?"

"ja, då hade hon varit snygg"


de finns även olika typer av söthet och snygghet = söt, porrigt söt, snygg & porrigt snygg.


vad ska man säga.

SA

Av sandra - 19 oktober 2010 18:03

Grymt kul! vad hände egentligen?

Varför dansade jag på scen med dogge doggelito?

Varför satt jag på blå linjen mitt i natten påväg till andra sidan stan?

Varför ser vi så stela ut på bilden? :-)

  

Av sandra - 19 oktober 2010 17:49

Killar är knäppa, just nu är jag så jävla frustrerad och allt är bara så ironiskt.

Jag önskar att jag kunde säga "han är inte vad du tror" - men det går inte och det tänker jag inte.

Av sandra - 19 oktober 2010 17:46

har alldeles nyss raderat hur många inlägg som helst i den här bloggen utan att tveka. Nu har mitt nya liv börjat, varför ha kvar gamla inlägg :)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards