Alla inlägg under november 2010

Av sandra - 26 november 2010 12:51

Du får mig att sakna - När jag känner mig ensam

Du får mig att minnas - När jag ser gamla sms

Du får mig att vilja - När du lockar mig

Du får mig att känna - När vi är tillsammans

Du får mig att tro - Som du pratar med mig

Du får mig att skratta - När du pratar

Du får mig att känna mig trygg - När jag är med dig


Alla "Du" är olika personer som får mig att känna på olika sätt

Men jag önskar att alla "Du", var samma person, för då hade jag varit dökär och lycklig.  Jag vill att f ska vara den personen, men de är han inte såå :) Fast det gör inget.

Av sandra - 26 november 2010 12:47

Jahapp då går bussen mot falun och gymnastiklägret om 2 timmar och jag är inte färdig på långa vägar, känns ju bra?


Jag ska duscha (får räkna med 1 timme)

Jag ska packa (phuu vill inte ens veta hur lång tid de tar å hur mycket ja kommer glömma för ja stressar)

Ja ska ladda kameran

Ja ska bränna en CD skiva

Jag ska äta lunch


....Lycka till Sandra. Så ja kommer inte blogga förän på söndag :)

Av sandra - 23 november 2010 18:52

Gick hem idag från jobbet. Kände mig och känner mig hängig, dessutom har jag inte vidare stark röst då jag är sjuukt hes. Min pappa är snäll som alltid och hämtade mig, de första vi gjorde var att åka till apoteket, köpa vitaminer och starka halstabletter som kostade över 70kr. Sjukt dyrt för å vara halstabletter tyckte jag, MEN som faktiskt var helt otroligt bra.


Fick även med mig hallonsorbé hem, de får jag alltid när jag är sjuk :)

Hoppas dock kunna vara på jobbet imorgon, så tråkigt att vara hemma! Mycket roligare på min älskade arbetsplats med mina härliga vänner.


Har suttit och förbannat mig lite nu. Spanade nyss in Lanvin kollektionen på HM och insåg först nu att jag faktiskt gillar vissa plagg sjuuukt mycket, men SJÄLVKLART är allt slutsålt, så nu är jag ledsen i ögat.


Jag och Anna panna <3

Av sandra - 23 november 2010 09:36

Igår började Power Week på 3! Hur kul som helst. Partymusik på jobbet och superbra erbjudanden. Alla är svin taggade att sälja!

Tecknade nyss abonnemang åt mitt ex Simon, någon mer som vill ha? ;)


Var föresten med Simon och Johan igår. Skulle hämta lite saker och blev kvar där. Det bjöds på te och allmänt skitsnack, mycket mysigt. Sen körde de hem mig :)

Av sandra - 21 november 2010 11:42

utgång, pure och lobby

mötte upp F och J kl 03.00

nattkäk på Max

Somnade 6, halv 7

Vaknade kl 09.00

Åkte mot jobbet, stephanie fick komma med kläder till mig då jag inte hunnit vara hemma

10.30 - 19.15 : @ work

Hem till Lisa direkt efter Jobbet med Stephanie och Eva-maria : tjejmiddag & mys

00.30 - äntligen hemma! somnade, och ooooj vad efterlängtat det var.


Nu är jag på jobbet igen. Chefen har idag dukat upp med godis, pepparkakor, apelsiner, äpplen, bananer, vindruvor och nu är vi mer taggade än nånsin.


  

Av sandra - 20 november 2010 17:35

  

Av sandra - 20 november 2010 17:05

Chefen julpyntade och kom med pepparkakor och julmust :)

Min älskade plats <3


Kära Hip hop <3 mina teamisar

Vackert :')

Ovido - Quiz & Flashcards