Alla inlägg den 15 november 2010

Av sandra - 15 november 2010 17:06


Av sandra - 15 november 2010 16:49

Igår var en sådan dag då jag bara ville dö.

Aldrig varit så bakis.


Men efter en kebabrulle och en migrän senare mådde jag okej. Pratade då i telefon i 2 timmar med en person jag inte träffat på väldigt länge men kanske ska träffa i veckan :) Vem kan det vara..


Idag har jag heller inte gjort ett smack. Vaknade med migrän och fick avboka polisförhöret. Ska snart bege mig hem mot Simon faktiskt - 3 månader efter vårt förhållande och jag ar fortfarande inte hämtat mina saker.. Men ska bli kul att se honom. Vi kan i alla fall prata med varandra nu.


Kanske drar en sväng med Anna också innan gymnastik träningen

Av sandra - 15 november 2010 15:45

Min underbara lördag.


Började i Farsta Centrum med Stephanie och Madde för att sedan (hör på detta) ta bilen 500 meter (om ens det) hem till Stephanie (jag skrattar inombords så lat).


Väl hemma hos Stephanie.

S- "Robin, Stephanie säger hela tiden att du är en sån snäll och underbar pojkvän"

R - "Nej jag tänker inte sjutsa er"


För att nämna: Han sjutsade oss.


Väl hemma hos mig öppnar vin vinflarran och häller upp i champangeglas (jag tog fel,såklart). Äter vår mat och fixar oss sedan i timmar. Jag har lyxen att få håret fixat av en frisör. Gillar de starkt.


Vi rör oss mot Spånga för att fira en flicka vid namn Johanna för att sedan röra oss in mot stan och Pure där bl.a Anna var, samt några killkompisar.


Några kommentarer värda att nämna.


Sandra "Hej vi hade beställt en taxi till ...vägen.. Vi vill avboka"

Taxi 020 "Jag hittar ingen bokning"

Sandra "Oj fel taxibolag" (skyller på Stephanie)


Inne på Pure

Entrevärden "Ni är fria"

Sandra "Ja vi är fyra

Entrevärden "Nej ni är fria"

Sandra "Ja, fyra?"

Anna "Sandra gå bara.."


Sandra "Ring min mobil! Den är borta!!"

Tellan & Jalle ringer den..

Sandra "Åhnej... ring igen"

Ringer igen..

Sandra "Oj den ligger i väskan"


Väl på efterfesten.

Sandra "Är det där hans morsa eller?"

Tellan "Nej de tror jag inte"

Sandra "...."


"Morsan" - "Vart har ni varit då?"

Sandra - På Pure"

"Morsan" - "vad är de?"

Sandra - "....."

Sandra - "Självdå?"

"Morsan" - "Golden hits"

Sandra - "aha. kul."

EXTREM TYSTNAD


Springer in till Tellan & Jalle

Sandra "Vi drar vi drar vi drar vi drar NU"



Ett sms kl 05.37

T - "Nu vakna man upp i brandbergen........ta mitt liv"


hahahahahaha gud.


Ovido - Quiz & Flashcards