Alla inlägg den 19 november 2010

Av sandra - 19 november 2010 14:26

Idag (på min lediga dag) gick jag upp kl 08.00

Åkte iväg till polisen i handen för att komplettera mitt vittnesmål


Jag satt 1 en timme baaara för att berätta precis samma sak som förra gången. Det som skulle kompletteras var att polisen ställde en fråga:

P: "hände detta?"

Jag: "Nej"


Inget man kunde ta på telefon eller???? Nej då ska man sitta en timme på sin lediga dag, nyvaken och trött för att man gått upp tidigt.

Herregud säger jag bara.

Av sandra - 19 november 2010 00:35

Sitter på facebook med F och skrattar så jag avlider.

Har suttit i någon timme nu eller två och bara skrattat å skrattat å skrattat...


Berättat roliga historier, pratat en massa skit om efterblivna människor vi hatar, pratat om muppade pojkar som raggar satan, skrattat åt roliga gamla videoklipp!


älskar sånna samtal, sjukt kul.


den killen kan verkligen få mig på bra humör genom sina sjuka skämt :D


dra mig baklänges

Ovido - Quiz & Flashcards