Alla inlägg den 13 november 2010

Av sandra - 13 november 2010 12:29

Igår jobbade jag i 3Butiken i Liljeholmen - jätte kul!

Jobbade med två jätte härliga killar och butikschefen var också väldigt härlig. Jag hade hur som helst jätte kul! Sålde ett abonnemang till min andra kund jag fick, dock kunde jag inte registrera det på mig så ena säljaren fick provisionen.. lucky him ;) Skulle även teckna ett abonnemang på en annan person "tyvärr du gick inte igenom kreditkontrollen", provade på killens vän - "tyvärr inte du heller..." haha stelt.


Fick även höra att jag skulle passa att jobba i butik, haha. hm...


Stod upp hela dagen och hade så sjuuuukt ont i benen efteråt haha. Åkte hursomhelst till odenplan till något biljard ställe där mitt team var på AW - mucho funny var det! Vi käkade och drack lite men jag var sjukt trött så vid 23 åkte jag och Josefin hemåt. Missade tåget och fick vänta 30 min - yes.


Idag ska jag till farsta - shoppa. Hem äta, föra och sen vidare till spånga på fest för att sedan dra en utgång med Stephanie och hennes kusin.


Vi ska vingla hem och imorgon minns jag inte mycket ;)

Ovido - Quiz & Flashcards