Alla inlägg den 1 november 2010

Av sandra - 1 november 2010 22:44

Idag har jag fått samtala och mejla med svenska gymnastikförbundet hela dagen som inte fått ihop tillräckligt med domare till en tävling jag har ansvar för.


Idag har jag mejlat fram och tillbaka angående truppligan (tävlingen) hela hela hela hela dagen.


Jag har haft gymnastikträning direkt efter jobbet utan vila.


Jag har fyllt i anmälning till en gymnastiktävling med mina småtjejer som jag inte ens kan skicka ut för att jag inte vet hur det ser ut med tävlingslicenser då jag inte har det huvudansvaret och inte har den informationen(!)


gymnastik gymnastik gymnastik... Jag älskar det! Men ibland är det för mycket som snurrar på en och samma gång. Just nu är jag bara stressad.


Först nu, 22.47 kan jag koppla av och tänka på något annat. Fram till imorgon bitti då det börjar igen. Kör bara...

  

Ovido - Quiz & Flashcards