Alla inlägg den 11 november 2010

Av sandra - 11 november 2010 23:20

Jag har famlat i mörker, men i dig såg jag ljuset
Och för dig har jag låtsats, och dolt mina tårar
Med dig blir jag mindre, som gubben i lådan

 

...

 

Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar
För dig ska jag göra det tusen gånger om

 

...

 

Jag har gått så långt, nästan blivit van
Historien upprepar sig och slutar alltid likadant
Sidan som går vidare har någon redan rivit av
Så jag griper tag i vita blad

 

...

 

Inget ljus utan mörker. Jag står i mitten nu
Jag kan se det från ovan fast jag är under dig
En prostituerad soluppgång där jag blickar ut
Jag vill kramas och kyssas men du vill knulla mig

 

...

 

En liten ros med ett hål i sin själ
Som gjorde rätt men av dåliga skäl
Hon hade drömmar om status och flärd
Men hon blev slav för sitt eget begär

 

...

 

För jag blir så Dum av dig
Säg bara till när var hur
Visst det är väl dumt av mig
Men jag blir som blind, jag blir som stum
Jag borde nog lugna mig
Dom kommer döma mig
Du lär väl lämna snart och här står jag kvar
För jag blir så dum av dig


...

 

Hopp är en illusion, att falla är tradition
Så vi fortsätter, fortsätter fortsätta


...


Jag gillar att du säger vad du tycker
Men det du säger att du tycker säger inte mycket

 

Av sandra - 11 november 2010 21:25

jag kan inte andas

får ingen luft

viker mig dubbelt och bara döööör av garv, de min kompis berättade nyss gjorde fan min dag. haha jag har kramp i magen nu och kommer ha en hejdundrans träningsvärk imorn för jag skrattat så mycket.


Min kompis berättade att på hans jobb idag hade en kollega grävt sönder ett avlopp i ett hyreshus så han hade fått stå med bajskorvar upp till knäna och jobbat, och en kollega till honom hade tydligen trillat i ... hahahahahhaha


sjukt kul.. hahahahaha

Av sandra - 11 november 2010 19:55

Idag är jag 1000 kronor fattigare och ett par skor rikare. Fina älskade skor.


Fast jag har ställt mig en fråga hela dagen: HUR fan kan jag ha gjort av med hela min lön på bara shopping och alkohol ?!? 12 000 åt helvete på bara 2 veckor, ibland undrar jag hur jag lyckas...


Fast ändå, det var så värt det.

Av sandra - 11 november 2010 19:47

Gårdagen var helt underbar!

Började med att jag mötte upp Petra på söder och träffade även Linn en kort stund. Vi tog en liten runda och åkte sedan mot centralen och kikade i lite affärer. Jag ville hitta ett par jeans men icke - den minsta storleken var för stora? Sen när? Dock så var dom stora i storleken sa ett butiksbiträde, så den glädjen varade länge..


Sedan mötte vi upp Jenny som kom precis från jobbet, tog en runda hem till henne för att hämta pengar och leg och sedan begav vi oss till Vapiano i gamla stan. Jag hade inte ätit på hela dagen så precis när jag fått maten kände jag hur jag mådde illa och blev helt yr, jag vet att det är ett tecken på att man snart ska svimma så jag pressade i mig en macka lite fort och efter ett tag blev det bättre - sjukt läskigt.


I alla fall... där satt vi ett tag, drack vin & åt supergod mat och sedan begav vi oss till Vampire Lounge där vi drack väääärldens godaste drinkar, helt sjukt goda!

Efter det mötte jag Stephanie vid halv 9 som kom direkt från jobbet, käkade i stan och sen åkte vi hem till henne för att kolla på paradise tillsammans med chips och coca cola :) Underbart!


Älskar dagar som denna, spendera med min bästa vänner tillsammans med shopping, god mat och drinkar och pricken över i:et - sjukt mycket smaskigt skvaller och så mycket tjejsnack att en kille skulle sitta och gapa.

Av sandra - 11 november 2010 14:19

Ringer min chef nyvaken och frågar när jag börjar imorgon och trodde att de var halv 9.


Sedan blev jag osäker och smsade och frågade och får som svar:


"haha halv 10 fröken virrpanna"


:) typiskt mig, fatta om jag varit där 1 timme för tidigt, haha

Ovido - Quiz & Flashcards