Alla inlägg den 18 november 2010

Av sandra - 18 november 2010 21:43

  

HAHAHAHHA jag skäms nu :)

Av sandra - 18 november 2010 21:06

Nu ska jag berätta, lyssna på detta:

(jag jobbar på 3 och får panik på folk som inte betalar räkningen i tid hehe nej men hursom...)


Jag har handelsbanken, eller har haft. Jag har fortfarande kvar handelsbanken men använder det inte.


Men så... varje år betalar man en årsavgift och min var på 150.


1. Jag totalmissar att jag ska betala och i och med att jag inte använder handelsbanken längre har jag heller inga pengar på kontot så inga pengar kan dras.

2. Jag får påminnelse med dröjsmålsränta och påminnelseavgift (200kr)

3. Jag glömmer den IGEN!! påminnelse nr2, dröjsmålsränta och ett belopp på 300 nu.

4. Betalar in 300 (trodde jag)

5. Tji fick jag...Får hem påminnelse om att 28 ÖRE(!!!!!!) fattas. Så - ränta på ytterligare 100 kr.

6.Nu ska jag alltså betala in 150 kr till. Dröjsmålsränta PLUS påminnelseavgift.



och jag gick ekonomilinjen hahaha, vilket skämt.


funderar på att betala skiten...

Ovido - Quiz & Flashcards