Direktlänk till inlägg 2 februari 2011

IBLAND GÅR HISSEN INTE ÄNDA UPP

Av sandra - 2 februari 2011 22:23

Detta skrev Stephanie i sin blogg:


"Idag skulle jag möta Sandra på tåget och bestämde oss för att ta det som jag brukar ta varje morgon och tåget innan den Sandra tar men attans, vi har tagit samma tåg varje dag och suttit i samma vagn men missat varandra helt. hur bra är inte det? ibland är vi misslyckade och helt lost."

 

hahahahahaha, ja fattar fortfarande inte hur vi kunnat missa varandra! helt sjukt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 8 februari 2011 00:14

sandranatahalie.wordpress.com (finare och bättre, kommer dessutom kunna blogga oftare)   varför byter jag blogg fram och tillbaka...? ...

Av sandra - 7 februari 2011 22:36


Gymnastikträningen idag jag toppen! Älskar verkligen när tjejerna är peppade och taggade och verkligen försöker och gör sitt bästa. Det är då det är som roligast att vara tränare!   Fick föresten hem världens finaste klänning idag. Den satt verkl...

Av sandra - 7 februari 2011 17:06

hej hopp gummisnopp! Sitter på jobbet nu och har lite Avail tid, dvs. ingen kö, ingen som ringer in :) Superskönt med lite paus emellan samtalen.Gjorde sällskap med Linn Forsberg idag till jobbet, tjejen har fått jobb på 3butik och ska vara på utbild...

Av sandra - 6 februari 2011 20:39


Var på gymnastikträning idag och det var gryyyymt kul! Precis såsom gympa ska vara. Alla härliga och duktiga tjejer körde grymt bra och de var  verkligen hård träning. Jag höll stretchen i slutet och jag förvånade mig själv när jag nästan var nere i ...

Av sandra - 6 februari 2011 13:30

Hade en underbar dag igår!   Började med Ben&Jerrys, coca cola och Vampire Diaries hos Josefine, min fina granne. Vid 18 tiden joinade Anna oss och vi fixade oss inför utgång, bakade hemlagad pizza och förade tillsammans. Jag och Jossan var inne ...

Ovido - Quiz & Flashcards