Alla inlägg den 2 februari 2011

Av sandra - 2 februari 2011 22:23

Detta skrev Stephanie i sin blogg:


"Idag skulle jag möta Sandra på tåget och bestämde oss för att ta det som jag brukar ta varje morgon och tåget innan den Sandra tar men attans, vi har tagit samma tåg varje dag och suttit i samma vagn men missat varandra helt. hur bra är inte det? ibland är vi misslyckade och helt lost."

 

hahahahahaha, ja fattar fortfarande inte hur vi kunnat missa varandra! helt sjukt!

Av sandra - 2 februari 2011 21:59

Jag & Louise fick jätte mycket beröm över GA-stegen , vår chef- och andra chefer uppskattade den jätte mycket! Roligt! :) Satt föresten och ap garva på lunchen idag. Kom fram till en outfit man kan ha på en maskerad: en strutglass (haha förställ er tre bollar på huvudet med strössel och en dräkt som ser ut som en våffla, så hoppas man omkring jämfota! Haha dog.


Ställde in spinningen och smet iväg på en sak jag var väldigt nervös över men som gick över förväntan! Nu känns det jätte bra och jag håller tummar och tår. Sedan åkte jag till Farsta och körde box pass med Stephanie - jag är död nu!


Ska kika på gossip girl sen blir de hopp i sängen.


Louise fyller föresten 20 år idag och bjussade på tårta idag på jobbet! En rosa tårta, fiiint, och gott :D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards