Alla inlägg den 3 februari 2011

Av sandra - 3 februari 2011 20:38

Sitter just nu och fryser som en liten gnu. Efter jobbet åkte jag direkt till gymnastiken och sen dess har jag varit helt frussen. Jag har fått äta middag två gånger men känner mig fortfarande hungrig... Vill INTE bli sjuk nu..


Imorgon är det jobb igen, och fredag! Ska förhoppningsvis träffa min fina Jenny efter jobbet :)

Av sandra - 3 februari 2011 20:27

  

Beställt dessa två från nelly. Tanken är att jag ska ha klänningen till företagsfesten, något ljusare hår och spraytanna mig. Skorna gillar jag också svin mycket!

Av sandra - 3 februari 2011 09:07

Godmorgon mina kära vänner! Morgonen börjar sisodär med morgonkaffe. Fick hursomhelst en väldigt upprörd kund att skratta och skämta om skåningar och tacka jätte mycket fast jag inte lyckats hjälpa henne då de var datorn problemet låg i. Hon tackade för skrattet och att hon behövde det :) Då blir man lite varm i hjärtat!


Känns som att detta kommer bli en bra dag med gymnastik och eventuellt träning med Hampus

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards