Alla inlägg den 6 februari 2011

Av sandra - 6 februari 2011 20:39

Var på gymnastikträning idag och det var gryyyymt kul! Precis såsom gympa ska vara. Alla härliga och duktiga tjejer körde grymt bra och de var  verkligen hård träning. Jag höll stretchen i slutet och jag förvånade mig själv när jag nästan var nere i spagat! Åh hjälp.. jag är fan fortfarande vig.. hahaha


Imorgon blir det jobb 10.00-18.45 och därefter gymnastikträning! Grymt bra.


  

Av sandra - 6 februari 2011 13:30

Hade en underbar dag igår!


Började med Ben&Jerrys, coca cola och Vampire Diaries hos Josefine, min fina granne. Vid 18 tiden joinade Anna oss och vi fixade oss inför utgång, bakade hemlagad pizza och förade tillsammans. Jag och Jossan var inne i stan vid 12 tiden och där träffade Victor och hans vänner på Moda för att sedan dra vidare till Lobby där de köpte bord och beställde in skumpa. Vi hade riktigt riktigt roligt! Vid 4-tiden kände vi att det fick räcka och knallade till donken. Där fick vi en sovande kille som bordsgranne vilket vi hade riktigt roligt åt. Sedan ringer Lamine och det visar sig att han är i stan och har bil, så vi får sjuts hem - sjukt bra tajming.


Jag låter bilderna nedan tala för sig själva


                


(de råkade visst hamna i omvänd ordning men men)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards