Alla inlägg den 10 november 2010

Av sandra - 10 november 2010 10:51

Igår i det otäcka vädret var jag hos naprapaten. Det var faktist en aning komiskt kan jag tycka. En ung blond snygg norsk kille och de första han säger "ta av dig till underkläder" och min reaktion på de var "QUE?!". Jaja byxorna fick stanna på iallafall de var ju tur det. Sen blev det lite extra pinsamt när jag låg på mage och han skulle massera ryggen. "Är det okej om jag knäpper upp bh'n ehehe" Och så fick han inte upp den hahaha - STELT. Tror faktiskt båda ville dö då...


Jaja så var de överstökat, but i'll be back i two weeks... haha.


Åkte till Farsta Centrum efteråt där jag träffade Stephanie som jobbade i 3butiken. Pratade lite med butikschefen och helt plötsligt var jag också med i butiken ett tag. Ganska intressant. På fredag ska jag föresten jobba i 3butik i Liljeholmen hela dagen! KUL!


Sen hämtade Stephanie mig och sjutsade mig till handen och där stannade jag fram till 10 imorse.


End of story.

Ovido - Quiz & Flashcards