Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av sandra - 23 oktober 2010 18:18

  

Av sandra - 23 oktober 2010 13:38

Vad hände igår egentligen?

Jag skulle ju bara möta upp Stephanie och hennes team i stan.

Jag skulle ju inte dricka

Jag skulle ju komma hem tidigt

Jag skulle ju jobba dagen efter


2 shottar, 2cider, 2glas vin och några klunkar sprit senare vinglade jag och Stephanie hem från sundbyberg. Tåget skulle inte gå förän 5 och inga bussar gick (vad vi visste, herregud vi var lost) Så det fick bli taxi, ringde mamma och skämdes.


Inatt:

Stephanie - "börjar vi halv 11 imorgon?"

Sandra - "HALV TOLV"


Vi försov oss, vi började halv 11 - hahaha vad fick jag halv 12 ifrån?


Kul hade vi i alla fall med alla kollegor. Pinsamt nog så glömde jag mitt smink och min plånbok hos en kille från jobbet jag inte känner... GAAH.


Nu sitter jag på jobbet, bakis men glad ändå. Min chef bjuder på jätte god tårta :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards