Alla inlägg under oktober 2010

Av sandra - 22 oktober 2010 00:50

Augusti 2008

Av sandra - 22 oktober 2010 00:24

Sitter och väntar på att verkligheten ska hinna ikapp, för just nu känns det som att jag lever i en bubbla - en egen liten värld, men det är helt okej för mig :)

<3

Av sandra - 21 oktober 2010 22:54

Jag tycker om den här bilden.

Av sandra - 21 oktober 2010 17:10

Frukostdaten med snyggingen blev inställd.


Snyggingen ringde mig imorse.

P - "hej..."

S - "heej..."

P - "hehe..."

S - "mmm.."

P-  "du orkar inte heller va?"

S - "näää"

P - "godnatt"

S - "vi hörs sen"


HAHA petra petra petra, varför är vi sånna sömntutor? :)

Av sandra - 20 oktober 2010 22:14

jag dör här hemma, jag dör. hahaha wtf!?!?

SK? haha, herregud... hur ska detta sluta..


frukostdate imorgon btw - med snyggingen själv

Av sandra - 20 oktober 2010 00:52

SK = sovkompisar

"fast vi måste sova skavfötters för annars kommer vi bara ha sex... faaast, då kan man ju lika gärna sova ensam"


HAHAHA

Av sandra - 19 oktober 2010 23:03

har suttit och diskuterat killar och tjejer och kärlek med en killkompis till mig som fått mig på bra humör. Ibland är nästan det bättre än att prata problem med sina tjejkompisar - bara en kille kan förstå hur andra killar tänker.. men i det här fallet kunde inte ens han förstå, haha.


jag har lärt mig skillnaden nu också mellan söt och snygg.

"hon är söt för att jag känner henne"

"men om du inte känt henne då?"

"ja, då hade hon varit snygg"


de finns även olika typer av söthet och snygghet = söt, porrigt söt, snygg & porrigt snygg.


vad ska man säga.

Ovido - Quiz & Flashcards