Alla inlägg den 10 januari 2011

Av sandra - 10 januari 2011 22:45

Denna härliga dag började med sovmorgon - fy helvete vad det behövdes :) Åkte sedan till Johannesplan för att klippa, färga och slinga på F&M Hair hos en jätte duktig tjej vid namn Johanna. När jag sitter där och berättar att jag jobbar på 3 säger hon "jag har samarbete med 3 så nu kommer du blir glad.." Hon bjöd på klippningen och jag betalade då bara för färgningen. Så istället för att betala 2000:- betalade jag 1200:- och när jag kommer nästa gång får jag 20% - Hur bra som helst!


Mötte sedan Linn och Petra på drottninggatan där jag även träffade på Frida & Sandra O en snabbis. Vi 3 knallade sedan till torsgatan för att äta på en tex mex restaurang vid namn Peppar. Jätte gott och super mysigt var det! Sedan gick vi till en pub på fridhemsplan och snackade skit över ett glas vin.


En mycket härlig dag och imorgon väntar shopping med tvillingarna mina!


Jag blev föresten jätte nöjd med färgen på håret och jag bad henne klippa av en hel decimeter. 10 CENTIMETER - helt sjukt. Men det behövdes. Det är fortfarande långt men fy vilken skillnad - känner mig lite som en pojke haha men det växer ju ut...

Ovido - Quiz & Flashcards