Alla inlägg den 30 januari 2011

Av sandra - 30 januari 2011 18:45

Jag och systeryster tog en fika på Puck, som ligger på söder sedan knallade vi ner mot Mariatorget och Cafét Rival innan vi gick in i butiken Pure - och ååh vad mycket fint det fanns där!! Precis min stil vad gäller toppar, tunikor - åh blev kär. Hittade ett par jätte fina byxor - 1500:-.. så det var väl tur att jag inte hann prova. Men åh vad fina saker..dock dyra.


Kom nyss från gymnastik.. fy vad jag älskar gympa! :)

Av sandra - 30 januari 2011 12:23

Blir en sväng in till stan nu för att fika med storasyster

Sedan blir det gymnastik träning! Underbart

Av sandra - 30 januari 2011 11:36

Igår fixade vi oss och förade hos Anna innan vi tog taxi in till Pure, jag Anna och Bella. Där dansade vi arslet av oss och sjöng med till världens bästa låtar. Några män(!fy) försökte ragga med kommentaren "vi är gay var inte rädda..." En kille böjde sig fram och nöp mig i rumpan..tror han att han får ligga då eller(?) charmigt. Sen var det något annat retard som glodde ögonen ur sig på mig och Bella i typ 5-10 min innan jag bad han sluta glo. Han fattade inte så jag fick säga "det är äckligt, du ger peddo blicken" - då gick han.. haha. Utöver det hade vi roligt.


Kommentar från Bella "Han gnugga snoppen..!" hahaha


Mötte sedan upp en vän och åkte hem till honom, lagom stelt när lillesyrran och lillesyrrans kompis var där.. haha :) Åkte hem rätt tidigt och sitter nu hemma, äter kex och ska titta på vampire diaries.

Ovido - Quiz & Flashcards