Alla inlägg den 20 januari 2011

Av sandra - 20 januari 2011 22:40

Lova att inte skratta nu...

Lova att inte retas...

Så ska jag berätta en rolig sak, (det var inte kul då) - som hände mig idag.


Jo - Jag trillade nästan i toaletten!


HAHAHA.


Någon hade glömt att fälla ner ringen (jag vet, usch) och jag var så sjukt trött så ja satte mig bara och blev helt chockad. Tappade balansen och ramla nästan ner med rumpan före. Hahaha guud. Nu gjorde jag inte det (som tur var) - men det var riktigt riktigt nära.


Fan vad lack jag var då.


Ungefär såååhär arg var jag. (bild från kryssning för längesen)

Av sandra - 20 januari 2011 19:26

Sådär, då var man nyss hemkommen ifrån jobbet och har precis hämtat ut mitt paket ifrån H&M - Gilla. Jobbdagen idag var ganska skön. Lunchade med Stephanie och hade bara sköning kunder så de var väl härligt. En sak hände dock idag - igen. Precis som igår så spydde jag när jag kom till jobbet. Gaah panik! Vad händer?


Haha pinsamt att pappa imorse frågade:

"Mår du illa idag igen?"

"När ska du ha mensen då..."


Hahaha jag dog. NEJ jag är inte gravid även om alla idag på jobbet har skojat om det. Det är något annat haha.

Ovido - Quiz & Flashcards