Alla inlägg den 13 januari 2011

Av sandra - 13 januari 2011 23:48

"Ska jag beställa den eller inte..."

"Varför finns de inga snygga kläder på vinterhalvåret?"

"Jag ska förminska dem, ja det ska jag..helt klart"

"Hinner jag bli frisk?"

"Imorgon ska jag boka tid, nervös."

"Undra när jag ska ta tag i gymkortet..?"


  

Av sandra - 13 januari 2011 23:22

Tog nyss ett bad. Sjukt skönt. Känns nästan som febern rann av mig (läs: nästan).


Det känns som att någon vill mig illa. Som min kompis sa "Har du bråkat med någon från sydafrika nyligen?" - Han syftade då på någon vodoo docka av något slag "Kastar han i den i elden har du feber.." haha :) Man skulle nästan kunna tro det. - För nu när hostan så gott som gått över, ja då har jag blivit vrålförkyld istället!


Av sandra - 13 januari 2011 20:08

Inte trodde jag att hostan skulle bli värre än igår. Men tji fick jag.. Vaknade upp med en extrem huvudvärk. Jag ville inte röra mig - för då hosta jag. Jag kunde inte prata - utan att hosta. Och jag ville inte hosta - för det gör så ont. Så jag har legat tyst och stilla i min säng hela dagen.. fram till typ 20.00 med 39 graders feber dessutom. Mamma tror att jag fått influensa men jag vill inte tro det! Jag vill vara frisk frisk frisk! Jag har inte tid att vara sjuk.. har viktigare saker att göra :(



Ovido - Quiz & Flashcards