Alla inlägg den 15 januari 2011

Av sandra - 15 januari 2011 21:42

Jag har en bästa vän. En bästa vän jag har en väldigt ovanlig relation med som jag knappt själv förstår mig på. En person jag träffat i nästan 5 - månaders - tid och som jag numera kan berätta allt för. Precis ALLT. Namn kan jag inte nämna utav olika anledningar. Men jag kallar honom Totempole - för när han står där och säger "koddjo, kooOdoya" - Så tänker jag på en totempole.. HAHAHA. Underligt.


(han tycker dock inte det är lika kul att bli kallad totempole) HAHAh


Och nej jag har inte gått och lagt mig. Jag ångrade mig. Hostmedicinen har börjat avta och jag har börjat hosta igen. Men jag är iallafall inte lika dåsig längre.

Av sandra - 15 januari 2011 21:04

Nej fy, ska nog ta en tupplur - är fortfarande helt dåsig av min medicin. Haha stört.

Av sandra - 15 januari 2011 19:19

(haha töntig rubrik, jag vet)

Av sandra - 15 januari 2011 19:04

Igårkväll avtog min feber och jag hade myskväll med Totempole och brorsan. Sov över där och hostade faktiskt ingenting under natten, hur skönt som helst. Var kvar en stund nu på dagen och var bara helt groggy utav min hostmedicin, somnade nästan på soffan där ett tag haha. Nu sitter jag hemma i soffan och är fortfarande hela dåsig - kanske ska sova en stund? Mamma berättade nyss att det är en del Morfin i min hostmedicin.


Fick hem ett litet paket nyss ifrån Modekungen. Reklamerade mina skor hos dom. Så dom skickade ett par nya likadana skor och dessutom fick jag även en jättefin ring ifrån dem. Det tackar man för!


Ska se om jag kan hitta bild på den...

Ovido - Quiz & Flashcards