Alla inlägg den 21 januari 2011

Av sandra - 21 januari 2011 22:07

Denna fredagskväll spenderar jag hemma. Känns rätt bra då jag går på LCHF och ska gymma imorgonbitti - Víll ju orka! Men lugn... tro inte att jag är tråkig. Imorgon blir det att slå klackarna i taket med min kära Stephanie minsann. Stephanies mål är att däcka och mitt är .. Ja? Vad är mitt? Supa bort alla pengar kanske? ;)


Så jag bestämde mig för att ta en skön hemmakväll och passa på att göra mig snygg. Som jag sa till Anna "När fan blev jag såhär fejk? haha"


Sitter just nu och bleker tänderna och har precis tagit brun utan sol :)


Äsch vad tusan, fortfarande samma ansikte som ler i kameran imorn - fast något brunare och med vitare tänder ;) I Like.


  

Av sandra - 21 januari 2011 20:17

En väldigt väldigt seg och lugn dag på jobbet. Undra varför... Jo jag satt hel ensam jag, nästan alla i teamet var lediga! Men jag spelade på med min musik så det gick bra ändå ;)


En sak är jag däremot sjukt taggad till: Att söka cypern! Vi som jobbar på 3 har möjligheten att få jobba med kundservice på cypern i 6 månader. Man åker då ner ett helt team med en chef, eller teamleader som vi säger. Man jobbar 4 timmar på morgonen, har siesta mitt på dagen så man kan sola och bada och sen jobbar 4 timmar på kvällen för att sedan dra ut och äta :D UNDERBART. Vi får även hyra fräscha lägenheter som ligger vi en stoor pool och skatten är endast 6%! Jag och Stephanie under sommar(party) halvåret. Åka till aiya napa på helgerna och hälsa på i rhodos eller turkiet ;) Hehe. HUR NICE!?


Vi fick info idag om vem det blir som chef  och att man snart kan söka! Jisses vad härligt det vore. MEEEN det är ju bara det jag vill, inte alltid man får som jag vill eller de går som planerat :P

Ovido - Quiz & Flashcards