Alla inlägg den 12 januari 2011

Av sandra - 12 januari 2011 22:25

varmt honungsvatten sägs hjälpa - ja vi får se.

l

Av sandra - 12 januari 2011 22:10

Ja vill inte vara sjuk, de är inge roligt! Hostade hela natten. Gick till jobbet och fortsatte hosta som en tok. Då bestämde jag mig för att gå hem och gå förbi avonova (förstadagsintyg) - de sjukskrev mig ett par dagar.


När jag kom hem möttes jag av en trollunge. Min 3-åriga systerdotter Alicia. Vi lekte lite med kameran och tog några foton sedan sa jag åt henne att rita sig själv. Gullungen på snart fyllda 3 år ritade sin allra första gubbe! (innan har hon bara gjort streck). Nej ett huvud, med ögon, näsa och mun, armar och ben haha gullet. De lät ungefär så här "Dä mitt huvvee, dä ä mina ögoOn.. prick!.. ben ben ben ben ben, osso ajmajna" HAHA underbart.


Nu sitter jag i soffan och kämpar för att inte hosta. Kliar gör det - i halsen och samtidigt som jag kämpar för att inte hosta så spänner jag magen (som jag förövrigt har fått träningsvärk i nu vid de här laget). Febern har smugit sig på och lymflarna har svullnat. Jag hostar snart sönder mig.. GAAH PALLA.


Söta Alicia

Av sandra - 12 januari 2011 00:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards