Alla inlägg den 24 januari 2011

Av sandra - 24 januari 2011 23:15

Idag har varit en rätt så okej dag - eller en väldigt okej dag. En lite rolig händelse var påväg hem från jobbet när jag och Stephanie satt på tunnelbanan. En kille rusar in och skriker FBI! FBI! och riktar "pistolen" rakt på mig (ihopknäppta händer då). Han sätter sig sedan och pratar och flummiga saker med oss och gud vad vi skrattade. Stephanie filmade och han hotade att det skulle gå illa. Jag sa "vadå ska du skicka FBI eller? han svarade: "Nej.... CIA".


Vilka sjuka människor det finns... Vi gick sedan en promenad på 40 minuter och vid 22-tiden idag var jag hemma. Nu ska jag ta en snabb dusch sedan sova. Imorgon ska jag upp tidigt och träna innan jobbet med Stephanie, grymt skönt!


BFF <3

Av sandra - 24 januari 2011 18:50

Dagens roligaste: Mitt 3svars meddelande jag lämnade till Stephanie i lördags: "heeeööiiij jaaaaeeehihi heeäämma nuuuueeeee e e e e e e e e ee pusshej"


Dagens tråkigaste:  En kund som ville byta nummer för att hennes läckt ut och hon var mordhotat. :( Usch lider med sånna människor.


Dagens hurtiga: Ut och promenera efter jobbet med Stephanie. Gogogo!


Dagens trevligaste: Min lunch med fina Therese


Dagens pinsamma: Alla på jobbet som sa: Har du skorna på rätt fot idag Sandra!? Vad bra!

Ovido - Quiz & Flashcards