Alla inlägg den 31 januari 2011

Av sandra - 31 januari 2011 21:56

Hej hopp! En riktigt bra dag har det varit idag. Jag hatar att gå upp tidigt men jag älskar att sluta tidigt så det är lätt värt det. Efter jobbet åkte jag in till stan och drog in till NK, fast bestluten om att köpa träningskläder.

Frågade som vanligt butiksbiträdet om hjälp och fick sjuukt bra service. "Vännen det där är helt fel för dig.." Så tog hon sport bh'n jag tänkte prova och kom tillbaka med massa andra "gumman prova dessa"... Haha hm..  Jaja jag hittade iaf ett par träningsbyxor och en sport bh som matchade varandra ;)


Sedan åkte jag och hämtade ut två paket innan gymnastikträningen. Körde 30 minuters dansuppvärmning, sjukt skönt! Sedan var jag med på styrkan i slutet, jag kommer ha träningsvärk imorgon - minst sagt.


När jag kommer hem har jag fått 3 stora röda rosor med texten "Jag gillar dig, vem gillar du?". Mamma trodde jag fått en hemlig beundrare eller träffat en kille. Men jag visste att blommorna var från HTC då jätte många på jobbet också fått :) Fina var dom!


  

Ovido - Quiz & Flashcards