Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

MITT NYA LIV TAR SIKTE PÅ PLAYAN

Av sandra - 22 januari 2011 00:05

Jag är så sjuuukt taggad på morgondagen! Först ska jag träna på SATS med Stephanie och då har jag inte tränat på väldigt väldigt länge. Jag fick ett gymkort förra året av en person som stod mig nära då. Det användes oregelbundet i kanske 2-3 månader innan denna person frös det.  HAHA. Så jag har väl inte tränat på drygt 1 år! Men denna gång - DÅ jävlar. Nu ska jag köra på fullt seriöst.


 Har köpt ett guldkort och får träna på alla sats i hela Sverige. Sjukt bra!


Men så iallafall... Efter träningen ska vi göra oss snygga och handla lite mat tror jag. För sedan drar vi en tjejmiddag där vi super till och sedan drar vi ut och gör stan osäker. Oja! Bra dag. Men mest taggad är jag just nu på träningen. Jag har varit så duktig hela veckan och ätit enligt LCHF :) Och det är kul att jag redan kan se och känna resultat! Ska bli kul att se ändring iochmed träningen också :) Mitt nya liv tar sikte på beach 11.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 8 februari 2011 00:14

sandranatahalie.wordpress.com (finare och bättre, kommer dessutom kunna blogga oftare)   varför byter jag blogg fram och tillbaka...? ...

Av sandra - 7 februari 2011 22:36


Gymnastikträningen idag jag toppen! Älskar verkligen när tjejerna är peppade och taggade och verkligen försöker och gör sitt bästa. Det är då det är som roligast att vara tränare!   Fick föresten hem världens finaste klänning idag. Den satt verkl...

Av sandra - 7 februari 2011 17:06

hej hopp gummisnopp! Sitter på jobbet nu och har lite Avail tid, dvs. ingen kö, ingen som ringer in :) Superskönt med lite paus emellan samtalen.Gjorde sällskap med Linn Forsberg idag till jobbet, tjejen har fått jobb på 3butik och ska vara på utbild...

Av sandra - 6 februari 2011 20:39


Var på gymnastikträning idag och det var gryyyymt kul! Precis såsom gympa ska vara. Alla härliga och duktiga tjejer körde grymt bra och de var  verkligen hård träning. Jag höll stretchen i slutet och jag förvånade mig själv när jag nästan var nere i ...

Av sandra - 6 februari 2011 13:30

Hade en underbar dag igår!   Började med Ben&Jerrys, coca cola och Vampire Diaries hos Josefine, min fina granne. Vid 18 tiden joinade Anna oss och vi fixade oss inför utgång, bakade hemlagad pizza och förade tillsammans. Jag och Jossan var inne ...

Ovido - Quiz & Flashcards