Alla inlägg under januari 2011

Av sandra - 20 januari 2011 19:26

Sådär, då var man nyss hemkommen ifrån jobbet och har precis hämtat ut mitt paket ifrån H&M - Gilla. Jobbdagen idag var ganska skön. Lunchade med Stephanie och hade bara sköning kunder så de var väl härligt. En sak hände dock idag - igen. Precis som igår så spydde jag när jag kom till jobbet. Gaah panik! Vad händer?


Haha pinsamt att pappa imorse frågade:

"Mår du illa idag igen?"

"När ska du ha mensen då..."


Hahaha jag dog. NEJ jag är inte gravid även om alla idag på jobbet har skojat om det. Det är något annat haha.

Av sandra - 19 januari 2011 22:09

Middagen blev sviiin god! Parma, mossarella, avokado, tomat, blandsallad, balsamico, flingsalt och lite pressad citron (och lite coca cola zero hehe). Sjuukt gott och jag blev proppmätt :)


Av sandra - 19 januari 2011 19:54

Idag har jag varit världens duktigaste chey! Pallrade mig till gymmet och fixade medlemsskap på SATS - Gilla! Beach 2011 - Nu jävlar!


Nu sitter jag hemma hos Stephanie och Robin. Robin och Jag ligger i soffan och latar oss medan Stephanie fixar maten - Dubbel Gilla!


Avokado, Mosarella och Parma - sallad blir det! Yummie


Och så en liten hälsning till min fina vän Therese - Du är bäst! <3

Av sandra - 19 januari 2011 12:02

Fy vad svårt det var att somna inatt. Är så van att ta min starka hostmedicin med något mycket morfin i så jag somnar på stört och sover gott. Men nu gjorde jag inte det och kunde inte sova. Vaknade pigg mitt i natten och hade inga problem med att gå upp imorse (ända positiva haha).


Mådde däremot illa hela hela morgonen så istället för att jag gjorde iordning mig på 30min tog det 1h 15 min för jag mådde så illa haha sjukt. Pappa var snäll och sjutsade mig till jobbet och sen spydde jag.. mysigt!!


Haha nu sitter jag på jobbet iaf.. mår bra men är trött :)

Av sandra - 18 januari 2011 20:57

Det är något fel på mig! Hahah gud har nyss klickat hem en skinnjacka till våren för 1000:- och då var det ändå 50% på den! Och när lönen kommer ska ska SKA jag klicka hem 3 fina saker ifrån topshop - bl.a skorna jag visade i ett tidigare inlägg (jag dör lite för dom). Jag har såå tråkigt och är så rastlös så jag blivit shopping tokig! Haha fan känner att jag måste få komma iväg och jobba NU.


Var med Anna en sväng idag också i Farsta Centrum - men jag köpte inget.  Det som hejdade mig var att Make Up Store hade utförsäljning och Kicks inte hade M.U.S :( ...och tanken att jag faktiskt skulle hämta ut ett paketfrån Nelly. Åh happy happy happy att skorna var fina och koftan ännu finare!!


Edit: Menade förståss att de hade utförsäljning = det hade inte det pudret jag ville ha (mitt älskade chocolate). Hade jag haft tid hade jag säkert köpt för mycket impulsiva saker där inne (tur att jag inte hade tid)

Av sandra - 18 januari 2011 14:51

Undrar lite över hur skorna kommer passa haha. Läste att dom var stora i storleken så 36:erna kanske är förstora? Isf blir jag ledsen i ögat. Men hoppet finns kvar ;)

Av sandra - 18 januari 2011 14:26

För jag blir så dum av dig

Säg bara till när, var, hur

Visst det är väl dumt av mig
Men jag blir som blind, jag blir som stum
Jag borde nog lugna mig
Dom kommer döma mig
...


Haha true story.


(jag har gjort det här så länge jag kan lika väl fortsätta..)

Ovido - Quiz & Flashcards